Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 21 maj 2015

Nytt från Odd Molly pre fall -15 på mysiga Shop around the corner

Idag har jag besökt mysiga Shop around the corner som ligger i Kinna. Fina Maria höll på att plocka upp lite nyheter från Odd Molly pre fall.

Tycker den nya loggan är väldigt fin!

det här var verkligen en favorit hos mig. Så nära ett köp men höll mig då jag shoppade ett par boots. 
Baksidan med jättefint sidenknyt.



Caribou  s/s blouse i färgen panther pink 
Tycker den andra modellen satt bättre på mig.
Caribou  l/s blouse i färgen panther pink
Här provar jag morning dew dress också från prefall.

Denna ljuvliga skapelse heter moonshine top. Så vacker men passar inte mig riktigt.




Sååå vackra detaljer!!!


Denna är verkligen jätte söt 


Denna är också väldigt vacker! Väldigt smal i modellen dock. Heter Nine-to-five top


Mycket fint hittade jag idag. En väldigt fin t-shirt som heter Priority blouse.


Vacker baksida.




Mitt köp idag! Sååå snygga kängor från Brako !!!


Får visa dem mer i ett senare inlägg!
Vill du köpa ett par av dessa i storlek 35 ja då kan du handla dem hos Maria på Shop around the Corner. Finns bara ett par och de är till halva priset. Ring då 0320-232000, 0733464634
Kramar Pernilla






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar