Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 22 juli 2015

Barkaby -Odd Molly idag


Ett snabbt stopp blev det men hann prva en del i alla fall.
Tycker de hade gjort snygga skydd till larmmojajängerna :-) 
Skinnjackan och den fina klänningen fanns med på halva priset.

Denna var också fin och tror jag kostade 400 kr på rean och fanns i ljusblått och rosa med.

Koftan och linnet fanns på halva priset. Koftan var strl 3 och lite för liten tycket jag.

Yolt serien fanns det mycket av. Denna fanns i svart och vitt men även den korta klänningen och linnet fanns. Också detta på rea. Denna var tyvärr lite tight över magen.


Miss Word dress var rena fyndet, 350 kr men fanns bara i denna färg och i strl 3. Passade tyvärr inte. (Den är inte knäppt bak ;-)

 Den här blusen föll mig verkligen i smaken och fick följa med hem. Kostade 250 kr och det var den sista som fanns kvar.
Värst vad jag ler.....koftan är handvirkad och vägde väldigt mycket. Kostar 1500 kr på rean så den fick allt stanna kvar.
Nu till Lite nyheter, denna tyckte jag var så fin. 
 Heter Bella blouse och ligger på 537 kr

 Vilken karamell! Superfin men väldigt genomskinlig.


 Denna fina blev jag så förtjust i. Heter angelina jacket.




Här är alla nyheter. Missade att ta kort på de ställ som fanns med rea varor. Sorry!




Två fina Canna cardigan på ordinarie pris

Kramar Pernilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar